Приклад лінійної задачі:
Space Quest | Hour of Code | Tynker
Практичне завдання з програмування №2
Створи проєкт за даною інструкцією у середовищі програмування Scratch :
1. Запусти середовище Scratch;
Онлайн середовище програмування Scratch
2. Видали виконавця "Кіт" з проєкту;
3. Обери виконавця з бібліотеки спрайтів та додай його до проєкту;
4. Розмісти обраного виконавця посередині сцени;
5. Обери тло з бібліотеки та встанови його на сцені;
6. Збережи проєкт на робочому столі.
Практичне завдання з програмування №3
Модифікуй попередній проєкт таким чином, щоб у ньому з'явилося ще два виконавці.
50-та річниця програмування для дітей (google.com)
Немає коментарів:
Дописати коментар