16 січня, 2022

Урок_2. Якими бувають алгоритми

 

Приклад лінійної задачі:

Space Quest | Hour of Code | Tynker


Практичне завдання з програмування №2

Створи проєкт за даною інструкцією у середовищі програмування Scratch :
1. Запусти середовище Scratch;
Онлайн середовище програмування Scratch
2. Видали виконавця "Кіт" з проєкту;
3. Обери виконавця з бібліотеки спрайтів та додай його до проєкту;
4. Розмісти обраного виконавця посередині сцени;
5. Обери тло з бібліотеки та встанови його на сцені;
6. Збережи проєкт на робочому столі.

Практичне завдання з програмування №3

Модифікуй попередній проєкт таким чином, щоб у ньому з'явилося ще два виконавці.



50-та річниця програмування для дітей (google.com)


Немає коментарів:

Дописати коментар